photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 18. července 2013

Let's start

O.M.G je to tady. Zakládám svůj první blog s názvem Nothing 2 wear dámy. Proč vůbec takový druh názvu? Jednoduše, je to má oblíbená fráze, hned co se postavím před svůj šatník. Není zcela prázdný ani ne úplně přeplněný. Stále mám pocit, že nemůžu najít žádný kousek, který by se mi hodil v dané situaci. Nezáleží na tom, jestli jsem byla včera nekupovat. Důležité je, jakou mám náladu. Někdy mám jasno hned, někdy zas před šatníkem stojím půl hodiny a prohrabuji se komíny oblečení. Nakonec to dopadne tak, že vytáhnu obyčejné triko s potiskem a džíny. Ne vždy mám náladu vypadat na 100% dokonale, aby všechno ladilo v setu.



Důvod založení blogu. Asi jen hledám nějaké to zpestření. Na světě je tolik talentových blogerek, že jsem se rozhodla to také zkusit. Nicméně budu tento blog brát jako svůj nový koníček, kam si budu moc sdílet své zážitky a potřeby :D. Také mě inspirovala moje kamarádka Martina Dlouhá.
Další věc je taková, že svůj blog nezasvětím úplně do módy, ale spíše do mých dalších závislostí, které vám představím později. Módy se tento blog týkat bude, ale jen částečně.

Tak to je pro začátek zatím vše, snad vás můj stručný úvod zaujal a uvidíme se v dalším článku. 
Haru

1 komentář: