photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 11. června 2014

Random Post

Krásnou horkou středu vám všem,
dnešní post bude taková rekapitulace uplynulých dnů. Méně povídání více fotek.



V našem městečku probíhaly každoroční lázeňské slavnosti, na kterých jsem nechyběla. Další událost, na které utratíte skoro tak velkou sumu jako před Vánoci. :D Budiž, je to jednou do roka. Miluji ty různé vůně jídel linoucích se z každých rohů.


Je zvláštní co všechno dokáže udělat správný úhel při fotografování. Na jedné z fotek mám V line a na druhé fotce mám obličej jako míč. Grimas jako bonus.


Počasí se krásně vydařilo.
Večer jsem nestihla ohňostroj, ale šel hezky vidět i z bydliště. Po denním ládování, následovala večer nějaká ta zábava v klubu. Po pravdě jsem si to mohla odpustit. Druhý den přišel bolehlav a hleny v krku. Na bolest v krku jsem našla správný lék. Zázvor s medem jsem nechala zkaramelizovat na pánvičce. Chutná jako zázvorové bonbóny. Směs je dobrá i na přípravu čaje.

 Nevypadá to nějak extra chutně, ale mnohem lepší než cibule s medem.

Před nedávnem jsem začala pravidelně cvičit podle kanálu XHIT daily s Rebeccou Louise. Je vážně fantastická. Její cvičení jsou hezky provedená a pomohou docílit vysněné postavy. Léto je skoro tady a nechci vypadat jako opékaný špekáček. To horko k tomu napomáhá. ;D

Jak shodit během 5 minut Frappuccino

Úžívejte krásného počasí a zase někdy příště :)) 

6 komentářů:

  1. Ale kuš "obličej jako míč", na všech fotkách vypadáš naprosto božsky, famózně... nemám dost vhodných adjektiv! :)
    Za video děkuji, po dvou prožraných státnicích myslím, že tak budu potřebovat dát dolů těch nabraných... .... pět kilo.... xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti jsi moc hodná :)) ale nebudeme to přehánět s pochvalami :D. Tak to já mám opačně, většinou před zkouškami ubývám na váze kvůli nervozitě a dalším náladám. Nemáš zač, hlavně ať se trochu hýbeme :)

      Vymazat