photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 3. července 2014

Bad things happen but life goes on

Jsem typ holky, co si dokáže stěžovat na spoustu věcí např. nemají mojí velikost oblečení nebo nedej bože vlak se opozdí o 5 minut. Říkám si: "Proč jen já?" Do té doby než přijde skutečný problém, který vás rozhodí natolik, že nejste schopni přijímat potravu, v noci spát či v pořádku myslet. Zachvátí vás panika, frustrace, úzkost. Bát se, co dalšího přijde za hodinu, zítra atd.. Samozřejmosti, které jsme zvyklí každodenně dělat už natolik samozřejmé být nemusí. (Vzbudit se ve svém pokoji, dát si kávu. Sejít schody. Vychutnat si oběd. Shlédnout nový film v kině. Poslechnout si hudbu v mobilu. Popovídat si s přáteli/rodinou/láskou.) A až v tento moment si uvědomíme, jak bohatý byl náš život. Chceme vrátit čas, což je nemožné. Můžeme jen věřit a těšit se z maličkostí. Za každým mrakem se skrývá slunce, jen počkat až se na nás znovu usměje. Proto už nechci plýtvat časem rozčilováním se nad malichernostmi. Tím si ubírám o okamžiky být šťastná...


Proč takový článek? Momentálně mým podvědomím proudí spoustu smíšených pocitů, které musely ven. Někdy se cítím tak malá a bezmocná, plná omylů. Nechci vás tím děsit, jen upozornit na věci, které děláme špatně. Jednou jsem od jednoho pána slyšela: "Ten, kdo se slepě žene za penězi nikdy nezbohatne. Hlavní je, si užívat to, co děláme." Být vděční, za to co máme.
PS: Trochu změna, od toho mého šik stylu. Co na to říkáte? Je to SWAG b*tches? Musela jsem zatahovat břicho a stejně ty faldíky jdou vidět. :DD Moje ztřeštěný já je zpět. Ach, kdo tyto populární slova vůbec vymýšlí? :D








5 komentářů:

  1. Velmi pravdivý článek, donutil mě se zamyslet a vlastně mi ve výsledku zlepšil náladu, takže děkuju :)
    Outfit je sice docela netradiční, ale perfektně ti sedne. Zvláště na té "dřepící" fotce ti to hrozně sluší~ :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (A mimochodem, zmiňuješ, že ti Blogger změnil kvalitu fotek. Pokud ti to vadí, stačí si najet sem http://picasaweb.google.com/ nebo do Google alb, najít si danou fotografii, rozkliknout ji a u Automatického vylepšení zvolit "Vypnout" :3)

      Vymazat
    2. To jsem ráda, že tě donutil k zamyšlení. Někdy mě fakt štve jak se lidi staví ke svému životu, přitom je žádné velké problémy netrápí. Někdo dostane jen tak nové auto, někdo svůj majetek spočítá na 10 prstech. Děkuju ti moc Ely za tvoji pravidelnou návštěvu :))..a také za tip s fotkami, už jsem to spravila :))

      Vymazat
  2. Na tvůj blog jsem narazila úplnou náhodou, ale musím říct, že tenhle článek mi mluví z duše :) Mám teď podobné období, trvá už asi rok, a s psychikou člověka to hne hodně. Přeju hodně sil do příštích dnů a týdnů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě na mém blogu :) jsem ráda, že někdo našel v mém článku a sdílí se mnou totožné pocity :)) taky doufám, že se ti povede lépe, hlavně se moc nestresovat. Jednou jsi nahoře jednou dole ;). Měj se hezky :)

      Vymazat