photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

sobota 15. listopadu 2014

Halloween in DE (Movie Park)

Jak jsem slibovala, přináším vám můj review z halloweenského dne. Ještě předtím jsem se několikrát vydala do města, jestli bych náhodou nenašla nějaký ten kostým. Bohužel jsem nic nenašla, ale ve městě se zrovna konaly Hanzovní trhy (Hanse Markt). V ulicích se linula ta typická vánoční atmosféra a nebylo ani moc místa pro pohyb. Byly tam všelijaké atrakce a stánky s jídlem.











Němci berou tento svátek mnohem vážněji než jsem si myslela. Je to americký svátek, ale i přesto si ho v Německu užívají velkými doušky. V obchodech praskají regály s dýněmi, které pak přijdou hezky před vchod každého domu. Okna jsou vyzdobené různou halloweenskou dekorací. Co mě opravdu překvapilo, byly ty různé dobroty v obchodním řetězci LIDL. Prodává toto i český lidl? Přišlo mi to hrozně roztomilý. Hned jsem si tu strašidelnou pizzu koupila. Ty párky jsou taky naprosto geniální.


Můžu říct, že každý podnik měl nějakou halloweenskou akci. Takže by se nikdo v ten den nenudil. Já osobně jsem si zaplatila vstup do zábavního Movie Parku. Akci pořádala skupina ESN, která má na starost různé aktivity pro zahraniční studenty. Jelikož jsem ještě v žádném zábavném parku nebyla, rozhodla jsem se to vyzkoušet. Park se nacházel ve městě Bottrop. Cesta z Dortmundu trvala hodinu a půl. Můj Halloween začal slibně už ráno, protože já trdlo nestihla vlak.
Osobně nemám ráda horské dráhy a všechno co jezdí moc rychle nebo je ve výšce. Samozřejmě, že si většina studentů dráhy naprosto užívali, ale já se tomu obloukem vyhýbala. Jsem to, ale srab. České atrakce se mohli jít zahrabat.


SpongeBob SquarePants jak já tu houbu zbožňuji. :))



Tohle bych ráda vyzkoušela, ale nebylo až takový teplo a každý z té atrakce odcházel rozmáčený.

Zajímavé ležet na břiše a točit se dokola. To abych předtím nic nejedla.












Mimo to byl park moc hezky sestaven. Obdivovala jsem budovy domků do amerického stylu. Park byl doprovázen hudbou z různých filmů (např. Harry Potter, Spiderman..). Okolí bylo vyzdobené do halloweenského kostýmu. Vše působilo kouzelně, jako kdybyste se zrovna v nějakém tom filmu ocitli. Všechno bylo fajn, do té doby než se setmělo. Přátelé, máte rádi horory? Ne? Tak to se připravte, že budete umírat pěkně pomalu. Jen žertuji. :D Ano, další věc co opravdu nemusím jsou horory. Jako teeneger jsem si horory často pouštěla, jelikož každému dítěti přijde děsně cool, když se kouká nebo dělá něco, co je určené pouze pro dospělé. Pak mě horory pěkně rychle omrzely, protože kdo chce pořád chodit spát s vědomím, že na něj někdo číhá? Po hororu mám většinou týdenní trauma. Na oblíbený seriál Pretty Little Liars jsem se přestala dívat, právě kvůli tomu, že i toto romantické drama se mi zdálo strašidelné.




Tma pomalu začala ukazovat svoji tvář. Hudba se rázem změnila na soundtracky z hororů. Aby toho nebylo málo vypouštěl se do vzduchu i umělý dým. Toho bylo abčas až příliš. Člověk z něho kašlal a neviděl na krok. Návštěvnost parku se po setmění rapidně zvedla. Lidi se hlavně těšili na hororové labyrinty a show. Samozřejmě moje skupinka se k jednomu okamžitě vrhala. Čekali jsme celkem dlouho ve frontě a já začínala pomaličku šílet strachy. Nevěděla jsem co čekat. První labyrint co jsme navštívili se jmenoval Infected (něco v tom smyslu). Ano zombie. Miluju zombie. :D Chytla jsem se zprava i zleva mých kolegů. U vchodu jsem málem chtěla vzít roha, protože ti přede mnou hystericky křičeli. Co bylo asi uvnitř...tma, hluk, dým, záblesky. Procházeli jsme mezi klecemi, kde samozřejmě řinčeli zombíci, kteří se chtěli dostat ven. Samozřejmě nějací venku byli. To byl jekot, když kolegyni chytl jeden za nohu. Labyrint netrval ani moc dlouho, ale já jsem se modlila, abych byla co nejrychleji venku. Přitom to rychleji ani nešlo, kvůli dýmu člověk postupoval po malých krůčkách vpřed.

Hůráá přežila jsem. Málem jsem tam zanechala duši. Nechápu lidi co tolik hltají filmy o zombících např. The Walking Dead. Mně tohle úplně stačilo. Ostatní viděli, jak jsem byla z atrakce nadšená, a proto se šlo hned do dalšího labyrintu. Jeden byl dokonce od 16+ a samozřejmě jen mě se ptali na občanku. Copak vypadám na 15 nebo míň? Tentokrát to byli klauni. Docela jsem si oddychla, ale z klounů strach nemám. Nakonec to byla docela zábava. Akorát jsem se zase bála, jestli na mě někdo v tom dýmu nevyskočí. Šli jsme ještě asi do tří takových.




Že by vrah z texaského masakru motorovou pilou? Ten děsil lidi opravdu silně. Nevím, jestli ta pila byla pravá nebo ne, ale rozhodně tak zněla. Zde je též oblíbená postava ze Silent Hill, aby z vás náhodou nestáhl kůži za živa.


V ten moment po parku pobíhali různí netvorové, strašidla a postavy z hororů a snažili se vyděsit návštěvníky. Já jsem se nakonec trochu uklidnila a přestala se tolik bát. Občas jsem se lekla. V okolí jste neustále slyšeli něčí křik. Jako kdyby někdo opravdu vraždil.




Za večer jsme toho už moc nestihli, jelikož všude byly nekonečné fronty. Většina z nás se po parku chystala jít ještě na párty. Takže se v 9h jelo zpátky domů.



Tím pro mě Halloween nekončil. Hned co jsem dorazila, mířila jsem si to ke kamarádce. Měli jsme v plánu jít na studenskou párty. To byl celkem odvaz, protože se párty konala v prostorách školy. Musím uznat, že Halloween byl cítit všude. Lidi tu byli vynalézaví se svými kostýmy. Ne jako v Čechách, kde si děvčata na obličej nakreslí pár vousků a pokládají to za kostým.

Ikdyž já jsem nebyla o něco lepší. Domů jsem to nestíhala, takže jsem šla na párty v tom v čem jsem byla celý den. Na obličej přibyl akorát pavouk. Párty jsem si už tolik neužila. Byla jsem unavená a nedostala jsem ani nic k pití. Fronta u baru byla dlouhá až ke dveřím. A chlapské žvásty typu: "Jsi sexy." mě opravdu nebraly. Navíc se mi na konci stala jedna nepříjemnost. No jasně, Harunka tam musela něco ztratit a už to nenašla. Pech gehabt..
Hned co skončil Halloween rozjely se Vánoce. Všude je vyzdobeno a nákupní horečka začíná.
Snad se vám článek líbil. Mějte se krásně ;)
PS: Omlouvám se za kvalitu některých fotek, byla tma a foťák při tak častém snímání nestíhal zaostřovat.


3 komentáře:

  1. Tak takové oslavy Halloweenu bych někdy chtěla taky zažít! *____* Atmosféra musela být prostě neskutečná, protože na člověka dýchá i z fotek.
    Jen škoda toho nemilého zakončení večera :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to zase něco nového určitě doporučuji někdy podniknout cestu do takového zábavního parku. ;) A jak asi slaví Halloween originálně ve státech viď :). Nemilé..ale to bych nebyla já kdybych něco neztratila..

      Vymazat
  2. To vypadá úžasně! :-)
    Budu moc ráda, když se zapojíš do mé giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat