photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 4. října 2013

Back to school

Zdravím, 
venku začíná pěkně mrznout. A já potřebuju novou bundu a kalhoty :D. Myslím, že nikdy nepřestanu být materialistická. Jsem zpět ve škole. Vstávat brzy ráno na vlak, je něco pro mě. Jsem ráda, že si vůbec stačím vyčistit zuby, ale pak co na sebe? Když mi zbývá 20min. Po pravdě na to úplně kašlu, protože bych to jinak nestíhala. Vycházím ven i s nahým obličejem. Také nám ve škole nařídili si pořídit pár knížek, takže lehkou kabelku už též nemůžu nosit :(. Naštěstí se najde pár dní, kdy nemusím do školy na 7 hodinu. Tak můžu z domu odejít jako člověk a ne jako jeskyní žena :D. Tento look je celkem všední, ale přeci jen elegantní. Snad se líbí :)) 





2 komentáře:

  1. No moc Ti to sluší. Musíš tam úplně zářit mezi těmi mikinami a džínami :D jsi kočka.

    OdpovědětVymazat