photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 31. října 2013

Carving Pumpkins

Je 31. listopadu a máme tu americký svátek zvaný Halloween. Tento rok jsem se odhodlala a šla jsem si pořídit dýni na vyřezávání. No není to tak lehký jak vidíte ve filmech. Hlavně to vydlabávání bylo eeeh. Jinak se chystám do Prahy na Bloody Sexy Halloween party. Jak jsem říkala minule, nemám připravený žádný kostým. Kdybych se na tento svátek opravdu připravila, tak bych možná vymyslela něco hezkého ve stylu Great Gatsby, ale bohužel povinnosti mají přednost. Zde vám dávám pár obrázků z vyřezávání dýni s mým přítelem. Škoda, že se tento svátek tu není nějak moc rozšířený. Byla by to sranda. A co vy chystáte se nějak na listopad nebo dušičky? Některé to zbarvené listí vypadá nádherně spolu modrým nebem. Člověk má hned lepší náladu. 




Hotovo konečně!!!

Já dělala tu větší přítel menší, jemu se zjevně povedla líp :D..



Happy Halloween vám všem :)) ať je co nejstrašidelnější. :)) Přitom jsem si vzpomněla na toto :D. To jsou hlášky. What R U? Imma mouse :D. Why R U so scary? It's Halloween :DD

11 komentářů:

  1. Jééé, jsi šikula. Mně stačí když vydlabávám papriku před vařením, a už jsem "zaprasená" a bordel je všude :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, vydlabávání dýně je dřina :) Já jsem ale letos překvapila sama sebe, asi už to mám po tolika letech dlabání nějak v ruce, dala jsem to všeho všufdy za dvacet minut :D
    Máte obě dýně moc pěkné~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak to věřím :)) to jsi šikovná :D..já to dělala poprvý a dlabala jsem to asi hodinu :D přitom jsem jí dělala hrozně jednoduše

      Vymazat
  3. Krásné dýně! Já to neumím, tak jsem si předloni koupila keramické :D
    A Halloween miluju, on je původem "český, jelikož ho slavili Keltové na našem území :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no aspoň se s tím nemusíš prát :D..jsem si sekundami myslela, že si to bodnu do ruky :D

      Vymazat
  4. super ti vysla!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. tekvice vyrezavam kazdy rok je to zabava ! :)
    pozývam ťa ku mne na GA o super ceny
    CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat