photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 20. května 2015

Určité věci se prostě dějí

Někdy si přeji, aby život byl jako pohádka. Mířil svojí přesnou osou, bojoval s nástrahami a nakonec skončil šťastně pro tu dobrou stranu. Bohužel běžný život není pohádka a některé věci se nedají ovlivnit. Stanou se, i když se bráníte a hledáte správné východisko. 

Říkám si "Co jsem udělala špatně? Nic? Proč tedy bývá život nespravedlivý?" Uvědomila jsem si, že nemohu očekávat od lidí to stejné, co bych udělala já pro ně. Co já vidím jako samozřejmost, pro ostatní může znamenat ušpinění rukou. "Proč bych ti měl pomáhat? Co za to dostanu?" Pak tu jsou tací, kteří si svoji sobeckost neuvědomují a věci přehlížejí. Nemohu jim to brát za zlé. Každý člověk je jiný a přemýšlí jinak, ale už mě nebaví, jak lidi umí myslet jen na sebe.


Spolehlivých lidí je málo. O to horší je, když vás zradí člověk, kterému jste věřili nejvíc. Kdysi jsem možná udělala to samé. Byla jsem nerozumné dítko. Výčitky mě pronásledují doteď a karma udeřila nazpět. "Stalo se, už to neřeš! Jdeme dál. Je tu ještě spousta věcí, které se musíme naučit a prožít. Tak přestaň plakat nad rozlitým mlékem. To tě posouvá jen dozadu."

Jak jsem jednou psala. Musíme se radovat z maličkostí. Svět je již plný kyselých obličejů, proč být jeden z nich že? Opravdu si cením své rodiny a přátel. Bez nich bych nebyla tam, kde jsem nyní.

Mimoto jsem započala druhý semestr na Erasmu. Atmosféra se tu od zimy výrazně změnila. Lidé jsou přívětivější a šťastnější. Mohu jen potvrdit, že hezčích okamžiků jen přibývá. Také se mi poštěstilo a dostala jsem se pryč z koleje. Bydlím nyní na bytě s 2 milými spolubydlícími. Trošku jsem se na začátku obávala. Jelikož jde o moji první zkušenost bydlet s lidmi, které jsem dosud neznala. Jsem naprosto spokojená. Máme mezi sebou dobré vztahy a nejsou to žádná prasátka. (smích) Toho jsem se bála nejvíce, protože já si na čistotu potrpím. Zkušenost se sdílenou kuchyní na koleji mi stačila na celý život. Bydlet na bytě je rozhodně pohodlnější a hlavně ta neomezená data jsou bomba!

Moji spolubydlící jsou přesným příkladem. "Dělat to pro tebe nemusím, ale já to přesto rád udělám a na oplátku nic nechci." Takových lidí by mělo být více. V určitých okamžicích si říkám, že mám přeci jen štěstí.

Dnešní článek byl trochu projížďka mým nitrem. Vím, že takové články některé čtenáře moc neberou, ale potřebovala jsem něco takového napsat. Hned se cítím lépe. Brzy přijdou nové outfitové a kosmetické články. Je na čase provětrat můj šatník. Mějte se krásně a hlavu vzhůru, protože za každým mrakem se skrývá slunce. 

4 komentáře:

  1. Pěkný článek :) Mám takové články ráda, takže mě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těchto článků dlouho zvažuju, jestli je vůbec psát. Jelikož jsou trochu osobnější. A lidi nezajímají žvásty druhých, jak si stěžují na život. Ale děkuju moc za pochvalu :) potěšilo :)

      Vymazat
  2. Naopak, takové články si čtu moc ráda. Článkům o kosmetice a módě moc nerozumím (pravděpodobně proto, že nerozumím kosmetice a módě:-D ), takže mě moc nebaví. Ale takovýmto článkům rozumí snad každý, protože každý z nás alespoň někdy prožívá něco podobného.

    Také si moc vážím lidí, kteří dokážou nezištně pomáhat. A věřím, že se i jim to jednou všechno spravedlivě vrátí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit můj blog zlepšovat, aby si tu každý našel to svoje :). Děkuju moc za komentář. Měla jsem špatné období a potřebovala jsem si najít ve všem aspoň něco dobrého.

      Vymazat