photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

sobota 27. června 2015

Eye makeup with Lorac Pro Palette 2

Přeji všem krásnou sobotu,
jak jsem slibovala. Přináším vám dnes denní a večerní líčení očí s Lorac Pro 2 paletkou. Předem upozorňuji, že nejsem žádný expert na líčení. Dá se říci, že jsem plácala barvu za barvou a čekala co z toho vyjde. Snad se vám oba looky budou líbit. Předem se omlouvám za horší kvalitu některých fotografií. Focené za špatného osvětlení. 



Začneme s denním líčením. Na celé pohyblivé víčko přišel odstín #nectar. Poté jsem do rohu oka nanesla odstín #lt.brown. Do vnitřního koutku oka jsem dala odstín #snow od něhož jsem pokračovala se stínem #rosé a do ohybu víčka odstín #mocha. Abych oční okolí ještě víc rozzářila nanesla jsem pod obočí odstín #buff. Všechny stíny jsem poté pečlivě rozblendila. Na rty jsem si zvolila rtěnku Nars v odstínu #niagara a trochu lesku navrch, když už bylo venku hezké počasí. Všimla jsem si, že na kameře jde líčení vidět celkem nepatrně. Přitom v reálu bylo velmi výrazné. 






Musím se vám přiznat, že si přesně nepamatuju postup u tohoto líčení. Probíhalo to nějak následovně. Denní líčení jsem postupně přemalovávala na to večerní. Vnitřní koutek zůstal stejný s odstínem #snow akorát jsem ho jen víc zviditelnila. Chtěla jsem vytvořit smokey eyes od světlého odstínu k tomu tmavšímu, ale nějak jsem na celé víčko nanesla odstín #charcoal a až poté odstín #silver do přední části víčka. Střed víčka jsem se snažila zvýraznit odstínem #rosé. Nad onen odstín jsem po menší vrstvě nanesla #navy. Do ohybu a do poloviny spodní linky přišel odstín #chrome. Pod obočí jsem nasadila odstín #snow. Na odstín #cocoa si přesně nevzpomínám, ale dávala jsem ho tam. (smích) Na konec všechny odstíny spojit, aby nešly moc vidět přechody. V tomto případě vznikl jakýsi mišmaš. Spodní linku jsem navíc zvýraznila Pear Eyelinerem od Misshy. Rty v odstínu #630 Nude Perfection - Maybelline drama color. 





Měla bych si opravdu někoho najít na focení. Fotky v zrcadle opravdu nemusím.
PS: Ty šortky s Avengers jsem si fakt zamilovala. <3

4 komentáře:

  1. Lorac paletky s emi hodně líbí hlavně odstínově :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) má krásné a kvalitní odstíny..do budoucna bych chtěla i tu jedničku :)

      Vymazat
  2. Haruuu a to jako takhle nechodíš do školy? :D Sakra proč vždyť ti to sekne :D :D ... oba outfity jsou skvělý... co skvělý :D víc než to :D .... a ty šortky ... ty prostě nemají chybu <3 <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodila bych, kdyby mi tohle netrvalo hodinu :D. Záleží podle nálady :D Avengers fan! :))

      Vymazat