photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

úterý 17. listopadu 2015

Menší kosmetický haul

Dneska bych vám chtěla ukázat pár úlovků, které jsem nalezla na stránkách TRENDLIST. Je to snad první český eshop, který se zaměřuje na asijskou kosmetiku. Nemají toho tam zatím tolik, ale i přesto jsem našla dost zajímavých produktů. Ceny podle mého vkusu nejsou úplně nepříznivější, ale za zkoušku nic nedáte. Navíc se nemusíte bát, že by vám zboží nepřišlo, tak jak se někdy stává na zahraničních eshopech. Vybrala jsem si tyto 3 produkty, na které byla zrovna akce. 


[CHICA Y CHICO] Zázračný krém Beta-Salic 2.0


U tohoto krému jsem se divila, jestli je opravdu původem z J.Koree, protože se mu designově vůbec nepodobá. Připomínaná mi obyčejnou mastičku, kterou dostanete v lékárně. Je možné, že krém slibuje až léčivé zlepšení vaši pleti, tak proto chce působit seriózněji. Menší reklama





Při takové propagaci máte okamžitě chuť, si ho jít pořídit že? Okamžitě jsem si představila, že po tomto se moje pleť otočí o 180° a budu jí mít dokonalou jako hvězdy z Kpop scény. Krém při prvním použití nepříjemně štípe. Hlavně na suchých partiích. Docela jsem se zděsila, ale údajně se jedná o běžnou reakci. Díky tomu se právě odstraňují odumřelé buňky a vznikají nové. Používá se na noc max 3x týdně. Pro mě ideální, protože krémy nemám v oblibě, pokud si je přes den musím mazat na obličej. Jenže to má menší háček. Při užívání tohoto krému se musí výhradně přes den používat opalovák (sunscreen)! Jelikož při tvorbě nových buněk je vaše pokožka citlivější na UV záření. Zpočátku jsem to chtěla hodit za hlavu, protože proč používat protisluneční krém, když se blíží zima? Pak jsem byla obeznámena příčinami, pokud jej opravdu nezačnu používat. Tak jsem si k němu pořídila Bioderma Photoderm AKN Mat Fluid na smíšenou pleť s ochranným faktorem 30. Mastí se mi po něm obličej, ikdyž je určen pro problematickou pleť. 

Hodnocení: 3/5
Velkým plusem je jeho jemná lehká textura, která se rychle vstřebává. Je pravda, že se ráno probudíte s opravdu jemnou pletí, ale mně tento krém moc nevyhovuje. Přes prázdniny se mi zvýšila hladina hormonů v těle a od té doby mám obličej samý pupínek. Při užívání se mi pokožka sice o něco zlepšila, ale je citlivější, takže se mi pupínky rychle vracejí. Navíc si moje pleť na tu štiplavost stále nezvykla. Dokonce jsem se jednou probudila a obličej jsem měla jako rajče. Naštěstí to byla jen jednorázovka. Používání jsem omezila na 1x týdně. 

[RIMMEL LONDON] Magical Stay Lipcoat


Tak toto je úplně jiný Rimmel London než-li známe z našeho trhu. Jedná se o Lipcoat, který prodlužuje výdrž na XXX hodin. Dobře to přeháním, ale zpočátku mi to přišlo neuvěřitelné. Jak může nějaký gel proměnit rtěnku na neslíbatelnou?  Rozhodla jsem se natočit video na ukázku.


Hodnocení: 4/5
Jedním slovem SUGOII~. Nedalo by se říct, že by to obstálo na 100%, ale ten první dojem je opravdu WOW. Během dne jsem si dala bratwurst, který lipcoat už nepřižil, ale po těch 8 hodinách, je rtěnka byla stále viditelná. Jiné by asi bylo, kdyby bývala matná a obtáhnutá konturkou. Bohužel nefunguje na hodně krémových až lesklých rtěnkách. 

[Berrisom] My Liptint Pack #Pure Pink


Jako milovník všech malovátek na pusu mi nemohlo uniknout ani tento další produkt, s kterým je zábava se líčit. Takovou vychytávku dokáží z kosmetiky udělat jen korejští výrobci. Nanesete, sloupnete a máte postaráno po dobu 5h. Podobné lesky na rty začali vyrábět i ve Státech. Pěkně se toho chytli. Také jsem k tomu vytvořila video. 



PS: Ty video časem ještě dopiluji. Do té doby budu doufat, že vám neshoří oči ani neprasknou ušní bubínky. (smích)


Hodnocení: 4/5
To odlepování mě opravdu baví. Rtěnky obyčejného druhu vypadají vedle tohoto pasé. Neoptiskává se, přirozený odstín. Výdrž kolem 5-6h. Je lepší ještě předtím rty trochu namazat balzámem. Aplikátorem se hůře pracuje. Delší doba schnutí. 

1 komentář: