photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

úterý 3. listopadu 2015

Tschechischer Feiertag in Dresden verbracht

Jako většina Čechů jsme o sváteční den vyrazili do sousedních Drážďan za záměrem nakupovat. Silniční zácpa na dálnici a i rovněž ve městě. Trvalo nám 3 hodiny než jsme konečně vystoupili z auta. Přičemž normálně bychom tam dojeli za necelou hoďku. Sasko považuji za skoro Česko, jelikož kam se podíváte slyšíte češtinu a vidíte auta s českou SPZ. Z toho důvodu nepatří Sasko mezi mé oblíbené spolkové země. Rozhodně se vyplatí více vyrazit do Lipska. Z Drážďan jsem si toho ten den moc neodnesla. Primark byl klasicky předcpaný lidmi, oblečení naházené jako na smetišti, špatně dýchatelný vzduch. Ne, popadla jsem jen pár ponožek a šla jsem. Míň lidí tam asi už nebude v tomto předvánočním období. Alespoň si moji rodiče nakupování užili a  nebáli se jít do luxusnějších obchodů. Přinejmenším jsem stihla nafotit nějaké ty fotky z mého outfitu. Po dlouhé době jsem vypadala trochu k světu. Škola dokáže pěkně vystresovat a vzhled je poslední věc, na co bych myslela.





3 komentáře:

  1. Krása, zvláště ta poslední fotka se mi hrozně líbí :3

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo škola dokáže zabrat :/ :D .. hehe stejně mě pobavila ta tvoje věta "Jako většina Čechů jsme o sváteční den vyrazili do sousedních Drážďan." Haha koukám, že tím pádem asi spadám do toho zbytku co tam spíš nejezdí :D

    OdpovědětVymazat