photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 21. srpna 2013

Japanese style

Mina-san konnichiwa~~~<3 :D
Jak jsem říkala již v minulém postu. Je tu upload outftů z Advíku. Bohužel pro vás nemám podrobnější fotky z toho druhého dne, jelikož jsem nějak zapomněla někomu říct, ať mě vyfotí. Stejně ten druhý outfit je o něco obyčejnější, vyměnila jsem jen šaty. Hodně dopředu jsem se rozmýšlela o tom, jestli jít v civilu nebo se aspoň nějak trochu na akci vymódit. Na cosplay jsem si netroufla, to by zabralo spoustu práce. Ale napadl mě nápad, že bych se mohla obléknout do japonského civilu. Zvolila jsem tedy japonský styl jménem Gyaru, který je pro mě něco jako japonská Barbie. Objednala jsem si paruku a zbytek nechala na mém šatníku a mých dovednostech v líčení. To byla taky fuška, protože jsem si nacvičovala lepení umělých řas. Když už je na sobě mám, tak mi s lepením pomáhala kamarádka. Tentokrát jsem to zkoušela podle návodů na youtube. Já neuměla otevřít ani tu tubu od lepidla. Po dlouhém nepoužívání zaschla. Nakonec jsem zničila i ty řasy, takže jsem běžela zas pro nový. Naštěstí se mi to ráno podařilo bez problémů nalepit.



Teď k outfitu. Vzala jsem si květované šaty bez ramínek. Moc se mi líbí jejich načechraná sukně. Působí hrozně roztomile. Venku se ochladilo, aby mi nebyla zima vzala jsem si k šatům bolerko, na kterém jsem našity kapsičky s mašlemi. Šaty jsem ozdobila páskem. Navlékla jsem na sebe šperky a na hlavu nasadila slaměný klobouk a obula platformové boty.
Lidé brali můj outfit spíše mezi lolity. Taky sama nedokážu rozeznat rozdíly mezi lolitou a gyaru. Lolity se snaží napodobit porcelánové panenky (velké mašle, krajky, kudrnaté účesy atd). přitom neukazují velké množství kůže. Gyaru se více soustředí na make-up, někdy si říkám, že jsou až moc přemalované. Oblékají se i do civilního oblečení. Sama v tom lítám, prosím kdo o tom ví víc neudupejte mě. Tak či tak oba styly jsou roztomilý. Mrzelo mě, že jsem prošvihla přednášku o lolitě a to jich bylo víc.





Dress: Wholesale-dress
Hat: SIX
Bolero jacket: Ann Christine
Belt: Primark
Hand bag: Primark
Boots: Salvia - G-market
Accesories: I am, Claire's 
Wig: Amazon


Bonusová fotka s kamarádkami z druhého dne Advíku.
Follow my blog with Bloglovin

4 komentáře:

  1. to je parádní!! :) sice na sebe bych to asi nedala ale takhle to vypadá suprově :)

    Mimochodem,ráda bych tě pozvala do giveaway na mém blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) tak jasný takové oblečení není pro každého..taky bych takhle nešla jen tak na procházku :D.

      Vymazat
  2. je to awesome, už jsem ti to chválila tam ;), až budu mít fotky sebe tak tě hodím do článku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu díky :D..ikdyž na advíku se mi zdálo dost inspirativních lidí co byli dobře oblečení :))

      Vymazat