photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

neděle 15. září 2013

Etude House CC cream

Zdravím, dnes jsem se rozhodla napsat recenzi o výrobku, který se mi snad už celé prázdniny válí na prachu. Jedná se o kosmetický výrobek zvaný CC cream. Již dávno jsem přemýšlela o koupí, hlavně poté co jsem viděla běžet reklamu Mixa CC cream. Nakonec mě předběhla kamarádka, která mi tento krém darovala k narozeninám. Moc milé překvapení. Tak pustíme se do toho :)



































CC cream neboli celým názvem correct & care cream. Původně z Jižní Koree se během uplynulého roku velice rychle globálně rozšířil z asijských trhů. Můžeme jej najít nejen v lékárnách, ale i v běžných drogeriích. Stejně jako jeho předchůdce BB cream tento krém poskytuje whitening, bázi, krytí a SPF ochranu. CC dodává spíše lehčí krytí k sjednocení tónu pleti, které dodá přirozený a jasný vzhled. Jako bez make-upu.


































Dnes otestuji odstín 2 Glow 35g. A co tento krém slibuje? Hm velice působivý seznam 8 in 1.
  • Anti-aging 
  • Stress relief 
  • Hydration 
  • Whitening
  • Sun Protection 
  • Tone-up
  • Smooth texture
  • Luminosity 


Krém obsahuje mikro kapsle, které se po aplikaci na kůži přizpůsobí vašemu odstínu pleti. Balení je velmi kompaktní a velice dobře se s ním pracuje. 

































Jak vidíte na obrázku dodal moji kůži jasný a trochu třpytivý vzhled. A po kontaktu s vodou zůstává krém na místě. Udělala jsem OIL test. Co mě znepokojuje je ta mastná skvrna, která se utvořila po necelých 2 hodinách. Co by to pak udělalo s mou pletí, pokud bych CC měla celý den?

Bože já jsem ošklivý člověk :D. No make-up 
CC opravdu moji pleť sjednotil a vypadá více jasnější a světlejší než na první fotce. Na můj vkus, jsem až moc bílá. ALE musím podotknout, že mojí pleti nedělá nějak zvlášť dobře. Navíc mi vadí ta štiplavá vůně. A nehydratuje tak jak slibuje. Mám smíšenou pleť, což není moc dobré. Po několika hodinách byla moje pleť na určitých místech popraskaná a na některých zas až moc lesklá. 

Hodnoceni: 2,5/5
Nemůžu si pomoct, ale tento krém mi nějak moc nevyhovuje. Dělá akorát hezký tón pleti, ale to asi tak všechno. No čekala jsem tedy od toho víc. Možná by mi víc seděl ten druhý silky odstín. S tímto výrobkem jsem tak trochu rozpačitá. Možná má někdo z vás jiné poznatky. Každému vyhovuje něco jiného.  

6 komentářů:

  1. Tedy CC jsem ještě nezkoušela, ale když to tak čtu, ani se mi do toho nechce :D Mám doma Misshu BB Cover a je v něm silikon, který má pleť nesnáší :(


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhu já jsem ze začátku byla hrozně zvědavá, ptž já k BB nemám žádný výhrady, ale tohle je vážně takový eh...to je blbý no, ty výrobky z internetu se nedají víc prozkoumat předem no..

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že máme stejné zkušenosti - mě osobně tenhle CC krém nijak neoslovil. Pleť mi po aplikaci nepřijde normální, jako bez make-upu, ale naopak divná a jakoby umrlčí. Mám ráda světlou pleť, proto používám i velmi světlé BB, ale tohle je moc. Zkrátka divně bledá barva, ať člověk použije jakkoli málo. Navíc jsem měla i já, vysušenec první kategorie, pleť mastnou - přesně jak ti vyšlo při papírkovém testu, tak jsem se cítila i já. Takže s tvým hodnocením naprosto souhlasím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj přesně tak :), ale všimla jsem si dost kritik na internetu..ale myslela jsem si, že to u mě bude jiný :D

      Vymazat
  3. BB ani CC v lásce nemám, a čim víc recenzí čtu, tím víc se v tom utvrzuju.. :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je první CC co jsem zkusila a asi poslední :D, ale BB mám ráda :)

      Vymazat