photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 11. září 2013

Tyger croptop

To byl snad můj poslední teplý den, který jsem si mohla užít. Neváhala jsem a vzala si na sebe ten tygří croptop, co jsem si koupila nedávno v Praze. Už dlouho jsem sháněla top s kočičím motivem, ale běda. Buďto to bylo tílko nebo obyčejné tričko. Kamarádka sehnala tak krásný top se zvířecím vzorem a navíc měl tak jemnou látku. Snažila jsem se tedy sehnat něco podobného, ale bohužel. Nakonec jsem našla aspoň tohle. Sice bavlna, ale není špatná. Ten den jsem strávila s kamarádkou, kterou jsem dlouho neviděla. Bylo to pěkné odpoledne. Hlavně, když jsem si objednala ovocný talíř. Představovala jsem si, že mi přinesou talíř čerstvě nakrájeného ovoce se šlehačkou, ale místo toho jsem se dočkala jakési přesnídávky :D. Ovoce 
tam bylo, ale bylo jaksi moc tekuté :D. To bylo srandy, bohužel jsem to zapomněla vyfotit. 







Miluju Oxfords polobotky. Moje nejoblíbenější rovná obuv. Tyto mi kamarádka přivezla z Vietnamu. Thanx dear :))
Ty zbylé dny týdne byly vážně nádherné a já je strávila v práci. Mohla jsem jen koukat ven a dýchat ten letní vánek. Chtěla jsem je využít k dalšímu outfitu, ale počasí nám nepřeje. Navíc si myslím, že oblékat se hezky do práce je zbytečné, tam bych se akorát ušpinila. Tedy pokud nepracujete někde v kanceláři. Je asi na čase si přerovnat šatník na zimu. :(

Croptop: Lindex
Shorts: H&M
Bag: Promod
Oxfords: bought in Vietnam

Žádné komentáře:

Okomentovat